Komentáře

1 Tereza Matoušková Tereza Matoušková | E-mail | Web | 1. října 2011 v 12:50 | Reagovat

Velice zvláštní pohádka. Líbí se mi, jak je to napsáno, atmosféra starých mýtů a hlavně nápad.
Konec mi ovšem přišel trochu zmatený, od chvíle, kde Slunce zbořilo dům denního čaroděje jsem se začala ztrácet a poslední odstavec jsem jen přeletěla očima.
Což je škoda, jinak je ta pohádka (moderní báje) skvělá. Určitě bych ji jako díte hltala. :-)

2 Elena Elena | E-mail | Web | 9. srpna 2013 v 8:18 | Reagovat

Naprosto souhlasedm. Na schve1lened leadu je u nich běžne9 čekat i přes tři měsedce a odpoveddajed jen na dotzay, co se jim zrovna ledbed. Vyčke1ve1m u nich jen kvůli jedne9 pozastavene9 exkluzivned kampani, kterou už ale asi stejně nespusted.Ono jako obecně na každe9 affil sedted je něco, co se mi ne zrovna ledbed. Jen u Cresco se toho sche1zed nějak vedc. Přijde mi, jako by to dělali doma na koleni a akore1t nestedhali. Těžko ředct. Snad majed potencie1l to zlepšit   Je1 fakturuji na affilech jen něco me1lo přes 15k měsedčně. V naproste9 většině affiliate sedted ale fakturuji každfd měsedc (rozuměj   dose1hnu na če1stku k vfdplatě). Kampaně Cresca jsem měl nasazene9 nějakou dobu a vydělal jsem pouze vstupned bonus a 50 Kč z kampaně, kterou už smazali a s ned i tu provizi. Pro vysvětlened: Samozřejmě z opatrnosti jsem na ně (co se objemu tfdče) nesměroval že1dnfd ze1zračnfd traffic, nicme9ně jine9 sedtě jsem si proklepe1val stejně a vždy vydělal. Zde ne.Každope1dně jak už jsem psal všude je něco. Někde je to špatne1 komunikace, někde splatnost faktur, někde neznalost affiliate managerů nebo jejich fakticke1 nespolupre1ce s partnery. Na farovni kampaned pak nedzkfd konverzned poměr, ve1gned popis kampaně   nejasnfd popis schve1lene9ho leadu, nejasnfd popis toho, na co ne1vštěvnedka webu připravit po pode1ned třeba že1dosti o půjčku: Me1 čekat hovor nebo nejprve zkontrolovat a potvrdit e-mail? Me1 si připravit nějake9 dokumenty?

3 cheap car insurance cheap car insurance | E-mail | Web | 2. května 2015 v 3:03 | Reagovat

Going to put this article to good use now.

4 Marloes Marloes | Web | 20. července 2017 v 1:36 | Reagovat

Každý z nás tak či onak aspoň raz tvárou v tvár s akciami, ktoré sľubujú veľké ocenenie - televízory, autá, chladničky alebo iPhone6. Ale je to naozaj - získať zdarma iPhone? Podrobností WEB

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.